شناسهٔ خبر: 67204428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ایذه:

مجموعه انتظامی جان خود را فدای امنیت مردم می‌کنند

ایذه- امام جمعه شهرستان ایذه گفت: مجموعه انتظامی در همه صحنه‌های تأمین امنیت مردم حضور دارند و جان خود را کف دست می‌گذارند تا امنیت مردم را فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمیثم موسوی بعد از ظهر امروز شنبه در مراسم تشییع شهید «اصغر خلیلی مهر» که در شهرستان ایذه برگزار شد، اظهار کرد: خداوند منان را سپاسگزاریم که فرهنگ ناب اسلام عزیز ما با شهادت گره خورده است، شهادتی که اثر آن برای خود شهید و برای جامعه جاودانه خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه قطره قطره خون شهدای عظیم‌الشأن ما اثر دارد، افزود: امروز از عزیزترین و مظلوم‌ترین شهدای اسلام، شهدای مجموعه انتظامی هستند که در همه صحنه‌های تأمین امنیت مردم حضور دارند و جان خود را کف دست می‌گذارند تا امنیت مردم را فراهم کنند.

امام جمعه شهرستان ایذه ادامه داد: قبل از تسلیت باید تبریک عرض کنیم به داشتن همچنین جوانانی که حاضر هستند به معنای واقعی کلمه تا پای جان و آخرین قطره خون از مردم‌شان محافظت کنند.

وی در ادامه رشد چنین جوانانی در میان ما را مایه افتخار دانست و افزود: خدا را شاکریم جوانانی همچون شهیدان خلیلی‌مهر، قنبری، غلامی، غریبی، موسوی و مومن‌زاده تا پای جان پای ملت و امنیت مردم‌شان ایستادند.

امام جمعه شهرستان ایذه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با خون شهیدان تضمین می‌شود، گفت: کشور عزیز ما ایران از بدو انقلاب دشمن و طمع‌کار دارد که قصد دارند تیشه به ریشه این نظام بزنند اما این آرزو را بیش از چند سال است که به گور برده‌اند و دلیل آن جوانان عزیز و با بصیرت ما است که در میدان‌های جهاد تشخیص صحیح را می‌دهند دادند و به موقع اقدام کنند.

نظر شما