شناسهٔ خبر: 67300483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در چلیچه عنوان شد؛

اولین وظیفه ما مشارکت حداکثری در انتخابات است

نشست جهادتبیین با محوریت افزایش اعتماد و مشارکت عمومی در صحنه چهاردهمین دوره انتــخابــات ریــاســت جمهــوری با حضور حلقه صالحین در شهر چلیچه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری سلام الله علیها بیان کرد: بسیجیان باید میدان دار بصیرت افزایی در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و شناخت فرد اصلح مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری باشند و باید تلاش کنیم تا مردم را نسبت به حضور حداکثری در انتخابات و شناخت فرد اصلح آگاه کنیم.

وی،خاطرنشان کرد: شهید جمهور «آیت‌الله رئیسی» طی سه سال گذشته تلاش‌های بسیار زیادی را برای خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات جامعه انجام دادند و نباید شرایط به نحوی باشد که خدای ناکرده به عقب بازگردیم؛ شهید رئیسی روند حرکت کشور به سمت قدرت و اعتلا را سرعت بخشید و به نظرات مردم توجه کرد و به همین سبب است که ملت عزیز ما از او به عنوان یک «خادم ملت» یاد می‌کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری سلام الله علیها، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشور ما از قدرت سخت کم‌نظیری برخوردار است اما تکیه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران بر قدرت نرم و حضور مردم در صحنه است و بدون شک حضور شکوهمند مردم در انتخابات، قدرت نرم نظام را افزایش خواهد داد.

نظر شما