شناسهٔ خبر: 67197575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر کرج خبر داد؛

موافقت شورا با خرید هتل در مشهد و مخالفت با رایگان سازی خط ویژه اتوبوس BRT

سخنگوی شورای شهر کرج خبر داد؛ سخنگوی شورای شهر کرج از مخالفت شورا با لایحه رایگان سازی خط ویژه اتوبوس BRT و موافقت لایحه خرید هتل در مشهد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، عمار ایزدیار با بیان اینکه شهرداری کرج در مشهد صاحب هتل خواهد شد، اظهار داشت: شورای شهر کرج با لایحه خرید هتل آپارتمان در شهر مقدس مشهد موافقت کرد.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات رفاهی نقش موثری درافزایش بهره وری و شکل گیری انگیزه در کارکنان دارد، اظهارداشت: شورای شهر توجه ویژه ای به امور معیشتی و رفاهی پرسنل مجموعه شهرداری دارد.  

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص اوراق مشارکت اشاره و تصریح کرد: شورای شهر به شهرداری اجازه داد تا مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان در حوزه قطار شهری و تا یک هزار میلیارد تومان در حوزه اتوبوسرانی از اعتبارات اوراق استفاده کند، بر این اساس ۵۰ درصد اصل و سود از این مبلغ را دولت پرداخت می کند و ۵۰ درصد شهرداری باید بازپرداخت کند.

ایزدیار یادآور شد: شورا با تمدید ماموریت سه تن از همکاران از سایر دستگاه‌ها به شهرداری و لایحه تامین مالی پروژه بزرگراه شمالی موافقت و با لایحه رایگان سازی خط ویژه اتوبوس BRT مخالفت کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما