شناسهٔ خبر: 67384349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور پرشور ملت ایران در انتخابات موجب اقتدار کشور می‌شود

زنجان - ایرنا - نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اینک ملت ایران در برابر یک آزمون بزرگ قرار دارند و حضور پرشور آنها در انتخابات موجب اقتدار کشور می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جواد جعفری روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و افزود: انتخابات یک نوسازی در کشور است و افراد تازه‌نفسی وارد میدان عمل می‌شوند و مشارکت حداکثری مردم در آن هیبتی در چشم دوست و دشمن پدیدار خواهد ساخت.

وی اضافه کرد:اکنون که مناظره نامزدهای ریاست جمهوری تمام شده است، این مردم هستند که باید با معیارهای بیان شده مقام معظم رهبری فرد اصلح را برای این مقام انتخاب کنند تا شاهد یک "ایران قوی" باشیم.

جعفری در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر لزوم مؤمن بودن رئیس جمهور و ایمان داشتن به مبانی انقلاب، آورده است: رئیس جمهور باید دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد یعنی با عملکرد معمولی، نمی‌شود کار کرد، با این همه مسائل اساسی‌ که در کشور وجود دارد، یک حرکت جهادی و انقلابی لازم است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آینده نباید آدم مأیوس و بدبین با نگاه تلخ و تاریک به آینده باشد و تنها راه حل مسائل را آویزان شدن به قدرت‌های خارجی بداند، آمده است: از آنجا که مقام معظم رهبری فرمودند پیدا کردن چنین شخصی برای همه‌ مردم آسان نیست و می‌توانند به کسانی مراجعه کنند و از آنها سؤال کنند بنابراین بر خود لازم دانستم به مردم عزیزی که به بنده اعتماد دارند عرض کنم طبق تحقیق و بررسی بنده، جناب آقای دکتر سعید جلیلی دارای این شاخصه‌ها بوده و فرد اصلح برای مسئولیت ریاست جمهوری است.

در پایان بیانیه آمده است: امیدوارم در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج)، ملت بزرگ ایران با انتخابی درست ضمن فراهم آوردن اسباب خوشبختی و رفاه مردم ایران موجب ادامه یافتن راه رئیس جمهور شهیدمان شوند و مهم‌تر از همه زمینه‌ساز ظهور باشند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

نظر شما