شناسهٔ خبر: 67196843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد؛

برق رسانی به 32 روستای فاقد برق فارس در دولت سیزدهم

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد؛ معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در دولت سیزدهم در زمینه برق رسانی به روستاهای فاقد برق اقدامات موثری انجام گرفت که از آن جمله می توان به برق رسانی به 32 روستای فاقد برق در سطح استان فارس اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدعلی عزیزی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق 930 روستای استان فارس با اعتباری بالغ ‌بر 565 میلیارد تومان را به عنوان دیگر خدمت انجام شده از سوی دست اندرکاران دولت سیزدهم برشمرد و افزود: مقرر است کار اصلاح و بهینه سازی شبکه برق270 روستای دیگر نیز تا پایان سال جاری اجرایی و به اتمام برسد.

این مقام مسئول، در ادامه سخنان خود به طرح بهارستان در استان فارس اشاره کرد و بیان داشت: بهسازی85 کیلومتر شبکه توزیع برق روستایی از جمله اقدامات انجام گرفته در قالب اجرای طرح بهارستان طی هزار روز خدمت دولت سیزدهم می باشد. وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام روستاهای بالای 15 خانوار استان برقدار هستند، ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح، روستاهای بیشتری درسطح استان از نعمت روشنایی برخوردار شوند.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، هدف از اجرای طرح بهارستان را مقاوم‌سازی شبکه برق روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب عنوان کرد و یادآورشد: جابه جایی 5 هزار اصله پایه برق، اصلاح 95 کیلومتر شبکه و نصب9200 دستگاه چراغ روشنایی و 270 دستگاه ترانسفورماتور درکنار توسعه شبکه و تأمین برق 1250 متقاضی جدید از دیگر اقدامات انجام شده در قالب طرح بهارستان در سطح روستا‌های استان فارس طی هزار روز خدمت دولت سیزدهم محسوب می‌شود. 

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح بهارستان در کل روستاهای استان فارس، بیش از پیش زمینه رضایت و آسایش مردم شریف در روستاها فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما