شناسهٔ خبر: 67195844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در باغ رضوان

مراسم پرفیض دعای عرفه فردا در آرامستان باغ رضوان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در باغ رضوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: دعای پرفیض و معنوی عرفه در آرامستان باغ رضوان، در جوار قطعه ایثارگران و مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.
علی حاجیان افزود: در طراحی محیط آرامستان باغ رضوان سعی شده با فراهم شدن بستری با رویکرد فرهنگی و معنوی، تلنگر‌هایی برای یادآوری مرگ و روز قیامت و ترویج خصایص و اخلاقیات انسانی در شهروندان فراهم شد.
حاجیان، آغاز مراسم دعای روز عرفه در آرامستان باغ رضوان را از ساعت ۱۶:۰۰ تا نماز مغرب و عشا اعلام کرد و گفت: قرائت قرآن، زیارت عاشورا، سخنرانی حجت‌الاسلام استاد دانشمند و خواندن دعای عرفه و مداحی بانوای حامد عطریان و سیدمحمدرضا جعفریان از جمله برنامه‌های این مراسم است.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه فردا ساعت ۱۴:۰۰ هم‌زمان با روز عرفه با ۱۵ دستگاه اتوبوس به شهروندان برای شرکت در این مراسم روحبخش سرویس دهی می‌شود، افزود: دو دستگاه اتوبوس از قائمیه، بلوار کشاورز، میدان آزادی به سمت آرامستان باغ رضوان و اتوبوس دیگر از کوی راه حق به سمت آرامستان حرکت می‌کند، همچنین ۱۲ دستگاه اتوبوس از پایانه باقوشخانه، خیابان جی شهروندان را به سمت آرامستان جابه‌جا می‌کنند.

نظر شما