شناسهٔ خبر: 67194886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی در پی شهادت جانباز «امیرعلی عبداللهی»

سردار «وحیدی» با صدور پیامی شهادت «امیرعلی عبداللهی» یکی از یادگاران دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در پیامی شهادت یادگار دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی «امیر علی عبداللهی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

استواری و عظمت جانبازان که از پس سال‌ها جانفشانی بی‌ادعا در عرصه مبارزه با خصم، با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پس صلابت آسمانی، عمری بسته‌لب از شِکوِه، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، حقیقتا شُکوه را هم شرمنده می‌سازد.

شهادت جانباز صبور «امیرعلی عبداللهی» که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست، همه مخصوصا خانواده و هم‌رزمانش را در غم فراق خود گذاشت. 

بی‌تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با اولیاءالله و شهدای والامقام خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم صبر جمیل برای بازماندگان و علو درجات برای آن جانباز شهید معزز از بارگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما