شناسهٔ خبر: 67192315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان:

۸۰ کارگر شهرداری زنجان به ردیاب مجهز می‌شوند

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: ۸۰ کارگر شهرداری زنجان به ردیاب مجهز می‌شوند.

صاحب‌خبر -

سیداسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: از سالیان بسیار دور هر برنامه‌ریزی در خدمات شهری صورت گرفته بر اساس اطلاعاتی بوده که به‌صورت شفاهی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نداشتن اطلاعات دقیق در مسئله خدمات شهری موجب شده است که برنامه‌ریزی‌ها در این بخش دقیق نباشد، اضافه کرد: بر همین اساس بر آن شدیم که از طریق بازوبند الکترونیکی برای کارگران در نظر بگیریم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه امروز شهرداری مشکل جدی در حوزه نیروی انسانی در چهار منطقه شهرداری دارد، گفت: برای مطرح کردن این موضوع که نیرو در چه بخشی و به چه میزان کمبود دارد، باید مبنای علمی و آماری داشته باشد.

موسوی با اشاره به اینکه برای جمع‌آوری و احصای اطلاعات در این بخش به‌صورت پایلوت برای تعدادی از کارگران بازوبند الکترونیکی استفاده خواهد شد، اضافه کرد: این بازوبند در قالب نرم‌افزار انجام خواهد شد تا پایش دقیق در این بخش داشته باشیم.

وی با اشاره به مزایای استفاده از این بازوبند الکترونیک گفت: پایه و اساس این کار بر این است که یک سری اطلاعات علمی از کارگران، نحوه دورریز زباله و زمان دورریز زباله را داشته باشیم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان تصریح کرد: در پایان این پایش فنی و نرم‌افزاری نیاز در بخش نیروی انسانی احصا می‌شود و کمبودها در این بخش مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پایش در هر منطقه به‌یقین متفاوت خواهد بود و طرح به‌صورت فصلی اجرایی خواهد شد تا در فصول مختلف سال نیازهای شهرداری در حوزه خدمات شهری احصا شود.

موسوی در ارتباط با تعداد کارگران مورد آزمایش در این طرح نیز گفت: قرار است در هر منطقه ۲۰ پست نسبت به پراکندگی مناطق تست کنیم و در نهایت برای ۸۰ کارگر این بازوبند استفاده خواهد شد.

نظر شما