شناسهٔ خبر: 67189275 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از «سعیدجلیلی» حمایت کرد

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای اعلام کرد در انتخابات پیش رو از سعید جلیلی حمایت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای اعلام کرد در انتخابات پیش رو از سعید جلیلی حمایت می کند.احمدی دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز در گفتگویی، این خبر را تایید کرد و اعلام کرد تشخیص اعضای مجمع نمایندگان این اتحادیه حمایت از آقای جلیلی بوده است.

متن بیانیه هم به شرح ذیل است‌:بیانیه سوم ستاد انتخاباتی راه روشن اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در حمایت از دکتر سعید جلیلی بسم الله الرحمن‌ الرحیم جمهوری اسلامی ایران امروز در آستانه فتح قله‌ها و عبور از سنگلاخ‌ها و موانع تحقق تمدن نوین اسلامی به سر می‌برد و افول و انزوای اصحاب زر و زور در قالب تجمعات مردمی علیه رژیم غاصب صهیونیستی در سرتاسر جهان متجلی شده است.

در آستانه‌ عبور از این پیچ حساس تاریخی، به چشم آمدن طلیعتِ فوز عظیم جهانیِ حق علیه باطل و عمومی‌سازی گفتمان آزادی‌خواهانه، عدالت‌طلبانه و ضد امپریالیستیِ انقلاب اسلامی ایران در اذهان و افکار جوانان غربی و اروپایی، حاکی از ضرورت و اهمیت بنیادین انتخابی هوشمندانه، عاقلانه و منطبق با ارزش‌های انقلابی اسلام ناب محمدی در انتخابات ریاست جمهوری است.

به زعم ما در چنین شرایط حساسی، اعراض از ورود به مصادیق و عدم معرفی فرد اصلح، مصداق بارز محافظه‌کاری و تنزه‌طلبی است!امتداد راه یک شهید، رایِ ما خواهد بود. به برکت خون شهدای خدمت و با توسل بر تبرکِ نگاه حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف بر حرکت انقلابی مردم ایران، این انتخاب مومنانه و حداکثری به مثابه مشتی محکم بر پیشانی استعمار و رژیم سفاک صهیونیستی به شمار خواهد رفت و به این واسطه شاهد تسریع نابودی ظالمان و تحقق تمدن نوین اسلامی خواهیم بود. باذن الله.بدینوسیله به استحضار مردم شریف ایران می‌رساند؛ نظر به برگزاری همه‌پرسی میان دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با قاطعیت آرای مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی، جناب آقای دکتر سعید جلیلی به عنوان نامزد حمایتی این اتحادیه انتخاب شدند.

بدینوسیله ستاد انتخابی راه روشن حمایت قاطع خویش را از جناب آقای دکتر جلیلی -بر طبق معیارهای پانزده‌گانه اعلامی در بیانیه دوم ستاد- اعلام می‌نماید و زین پس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان تنها تشکلی که در سال ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ از شهید رییسی حمایت کرد، در سال ۱۴۰۳ فعالیت انتخاباتی خویش را در راستای معرفی و شناساندن دکتر سعید جلیلی به عامه مردم و دانشجویان پیگیری خواهد کرد. ان‌شاءالله.

نظر شما