شناسهٔ خبر: 67188980 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هوش‌مصنوعی در خدمت المپیک ۲۰۲۴ پاریس

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که کمیته بین‌المللی المپیک هوش‌مصنوعی را برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در رسانه‌های اجتماعی مستقر خواهد کرد. توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که کمیته بین‌المللی المپیک هوش‌مصنوعی را برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در رسانه‌های اجتماعی مستقر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ هوش‌مصنوعی با حذف پست‌های توهین‌آمیز ورزشکاران به کمک المپیک پاریس می‌آید که در همین راستا توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد: «کمیته بین‌المللی المپیک هوش‌مصنوعی را برای جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده در شبکه‌های اجتماعی که به ۱۵۰۰۰ ورزشکار و مقام در المپیک پاریس در ماه آینده هدایت می‌شود، راه‌اندازی می‌کند.»

باخ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «کمیته بین‌المللی المپیک از هوش‌مصنوعی در پاریس در مناطق مختلف استفاده خواهد کرد.»

کمیته بین‌المللی المپیک یک ابزار حفاظت از هوش‌مصنوعی فعال را برای محافظت از ورزشکاران در برابر سوء‌استفاده سایبری فراهم خواهد کرد.

این ابزار هوش‌مصنوعی نظارت گسترد‌های را ارائه می‌دهد که شامل ۱۵۰۰۰ ورزشکار و مسئول می‌شود که به طور خودکار پست‌های توهین‌آمیز را برای محافظت از ورزشکاران حذف می‌کند.»

انتهای پیام/

نظر شما