شناسهٔ خبر: 67188158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در 24 ساعت گذشته

اعمال قانون ۱۳۹ دستگاه خودروی متخلف در بیرجند

خبرگزاری صدا و سیما

در طرح کنترل و برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز و هنجارشکن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ دستگاه خودروی متخلف در بیرجند اعمال قانون شدند.

صاحب‌خبر -

اعمال قانون ۱۳۹ دستگاه خودروی متخلف در  بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راهور استان از اجرای طرح کنترل و برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز و هنجارشکن در شهرستان بیرجند در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این طرح ۳۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۳۹ راننده متخلف اعمال قانون شدند. 

سرهنگ عباسی افزود: برای برخورد با خودرو‌های هنجارشکن آلودگی صوتی، تخلفات حادثه ساز و ... پنجمین مرحله طرح ارتقای امنیت و آرامش در خردادماه در ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر بیرجند به اجرا درآمد. 

به گفته وی طرح ارتقاء امنیت و آرامش در شهر با حضور تیم‌های گشت‌های پلیس راهور و با همکاری یگان‌های انتظامی در خیابان‌های سطح شهر بیرجند اجرا شد و ماموران نسبت به برخورد با رانندگان متخلف و هنجارشکن اقدام کردند که در این رابطه ۱۳۹ دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون شدند. 

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد ۳۰ دستگاه خودرو‌ی متخلف توقیف و به پارکینگ متنقل شدند، افزود: تعداد ۶ دستگاه خودرو نیز بصورت سیستمی توقیف شد. 

سرهنگ عباسی ضمن قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند، با اشاره به اجرای مستمر این طرح ها، تاکید کرد: پلیس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

نظر شما