شناسهٔ خبر: 67187702 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

سفر مسعود پزشکیان به قم + جزئیات

ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان قم با حضور این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا در جریان سفر مسعود پزشکیان به قم ستاد مرکزی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی امروز پس از ورود به استان قم و پس از استقبال شماری از علاقه‌مندان و چهره‌های سیاسی و فرهنگی، به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه«س» مشرف شد و بر سر مزار علما و مراجع مدفون در این مکان مقدس حضور یافت.

دیدار با آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید و حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان حضرت امام(ره) از برنامه‌های پزشکیان در قم است.

مسعود پزشکیان یکی از ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

با اجرای برنامه‌های بالا دستی می توان از فقر عبور کرد
وی پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س) در جمع خبرنگاران درباره هدفش از حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری گفت: فکر می‌کنم با اجرای دقیق برنامه‌های بالادستی کشور، می‌توان فشار فقر را از خانوارهای ایرانی برداشت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره افزایش محبوبیت خود در نظرسنجی‌ها هم گفت: من از لطف مردم شگفت‌زده هستم. هیچ امتیازی نسبت به مردم ندارم و از دل همین جامعه برآمده‌ام اما مطمئن هستم با اجماع، وحدت و هم‌دلی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

برچسب‌ها:

نظر شما