شناسهٔ خبر: 67379079 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در گفت‌وگو با سراج۲۴:

نامزدهای جبهه انقلاب اجماع کنند تا راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: امیدواریم با اجماع در همین مرحله اول، رئیس جمهور از جبهه انقلاب انتخاب شود و راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با سراج24 به شرح خصوصیات نامزد اصلح گفت: نامزدی اصلح است و در شرایط فعلی برای انقلاب و نظام و کشور کارسازی می‌کند که کارآمد بوده و تجربه کافی در کارنامه داشته باشد.

نماینده مردم یزد در مجلس در ادامه تصریح کرد: نامزد اصلح باید روحیه خستگی‌ناپذیر، جهادی و انقلابی داشته باشد. کارنامه‌ی مشخص و همچنین برنامه روشن برای آینده دیگر ویژگی لازم برای نامزد اصلح است و ما چنین فردی را می‌خواهیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس اظهار کرد: ما بعد از چهل‌وپنج سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، کسی را نمی‌خواهیم که در این شرایط آزمون و خطا داشته باشد. ما کسانی را می‌خواهیم که آزمون خود را پس داده‌اند و این ویژگی ارجحیت خواهد داشت.

جوکار در پایان به اهمیت اجماع میان نامزدهای جبهه انقلاب اشاره و تاکید کرد: در شرایط فعلی چهار نامزد از جبهه انقلاب حاضر هستند که انتظار داشته و داریم که این نامزدها کنار یکدیگر بنشینند و ائتلاف کنند تا آرا پراکنده نشود. امیدواریم با اجماع در همین مرحله اول، رئیس جمهور از جبهه انقلاب انتخاب شود و راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

نظر شما