شناسهٔ خبر: 67187381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان خبر داد

برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع "شاخص های رئیس جمهور چهاردهم"در زنجان

زنجان-مدیر عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع شاخص های رئیس جمهور چهاردهم"در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع

مصطفی دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد:مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از مهمترین مسائل در انتخابات به شمار می‌رود.

 

وی با بیان اینکه  به برکت شهید خدمت آیت الله رئیسی ریل گذاری مناسبی در کشور صورت گرفت ،تصریح کرد،:امروز ویژگی‌های فرد اصلح در این شهید بزرگوار تجلی یافته  و باید در مسیر وی گام برداشت.

 

دودانگه خدمتگزاری به مردم را وظیفه اصلی بیان کرد و افزود:رسانه‌ها  میبایست برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات برنامه ریزی کنند.

 

وی ادامه داد:در همین راستا معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع "شاخص های رئیس جمهور چهاردهم"نموده است.

 

وی با بیان اینکه این نشست برخط با حضور سید جعفر موسوی؛تحلیلگر و کارشناس ارشد روابط بین الملل برگزار می شود،خاطرنشان کرد:این برنامه روز شنبه‌ ۲۶ خردادماه سال جاری از ساعت ۲۱ در نرم افزار روبیکا پخش می‌شود.

 

دودانگه یادآور شد:علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به کانال روبیکا روشنا استان زنجان به آدرسhttps://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه نمایند .

نظر شما