شناسهٔ خبر: 67187037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم:

مجتمع آب درمانی امام موسی‌صدر قم تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم از آغاز به کار مجموعه ورزشی-تفریحی امام موسی‌صدر به‌منظور بازپروری، توان‌بخشی و آب درمانی خبر داد و گفت: چنانچه همه پیش‌بینی‌ها به‌درستی انجام شود، این مجموعه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

علیرضا رشیدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: سال گذشته پروژه ساخت مجموعه ورزشی-تفریحی امام موسی صدر تعریف شد که کاربری تفریحی و درمانی خواهد داشت.

وی افزود: این مجموعه یک محیط مناسب برای بازپروری، توانبخشی و آب‌درمانی دارد که در ساختمان مرکزی احداث خواهد شد و در مجاورت آن دو استخر وجود دارد که با تمهیداتی همچون ورود و استخرهای مجزا می‌تواند هم‌زمان به استفاده آقایان و خانم‌ها برسد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سال گذشته یک قرارداد به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان در این باره منعقد شد، در حال حاضر نیز کار در چند حوزه همچون تأسیسات مورد نیاز استخرها و سازه پیگیری می‌شود.

رشیدی‌نژاد اضافه کرد: ساخت اسکلت ساختمان مرکزی این مرکز آب‌درمانی به‌زودی تمام خواهد شد و هم‌زمان با بحث نازک‌کاری، احداث موتورخانه، ایجاد تأسیسات زیرساختی استخرها و بحث‌های این چنینی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کار پیشرفت ۳۰ درصدی داشته و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، تاکید کرد: سال گذشته احداث پارکینگ‌های طبقاتی در دستور کار بود، پارکینگ خیابان امام خمینی (ره) زمستان ۱۴۰۱ آغاز شد و با توجه به شرایط آن محدوده و دسترسی دشوار به اجرای طرح، کار در حال پیگیری است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: پارکینگ بعدی جنب بازار کهنه است که در این نقطه نیز نگرانی‌های زیادی بابت ترافیک معابر اطراف و فرسودگی بناهای اطراف وجود داشت، اما تلاش ما این است که این پروژه در اسرع وقت در اختیار شهروندان قرار گیرد.

نظر شما