شناسهٔ خبر: 67183650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه مهریز:

حامیان و نامزد‌های انتخاباتی از تخریب و توهین خودداری کنند

امام جمعه مهریز: نامزد‌های انتخاباتی از تخریب و توهین به همدیگر خودداری کنند و تنها به ارائه برنامه‌ها و اهداف خود بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: یکی از اثرات انتخابات باشکوه، اقتدار ملی، تقویت و مقبولیت نظام و دفع تهدیدهاست.

وی اظهار داشت: نامزد‌ها و حامیان آنان از هرگونه تخریب و تهمت بپرهیزند، چرا که تخریب نتیجه عکس می‌دهد.

امام جمعه مهریز با اشاره به هفته سلامت مردان ایرانی افزود: سلامت مردان موضوعی اساسی است که نقش مهمی در تقویت و ارتقای سلامت جامعه و نیروی کار آن ایفا می‌کند و توسعه کشور را به دنبال دارد. 

وی ادامه داد: مردان نسبت به زنان در معرض عوامل خطر محیطی و شغلی بیشتری قرار دارند و عادت‌های نادرستی همچون مصرف سیگار، الکل، اعتیاد، و استرس شغلی در آنها بیشتر است. از سوی دیگر، مردان کمتر به پزشک مراجعه می‌کنند و به دلایل مختلف از جمله موانع فرهنگی تا تأخیر در مراحل پیشرفته و خطرناک بیماری‌ها از مراکز درمانی بهره‌مند نمی‌شوند.

محی الدینی تصریح کرد: هفته سلامت مردان ایرانی یک فرصت است تا به مسائل مرتبط با سلامت مردان توجه بیشتری شود و جامعه به دنبال بهبود و ترویج آگاهی در این زمینه باشد. این رویداد به عنوان یک فرصت برای بحران گرایی و تغییر در الگو‌های زندگی مناسب مردان شناخته می‌شود.

نظر شما