شناسهٔ خبر: 67182674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس فدراسیون گلف:

رشد گلف در آذربایجان‌غربی ستودنی است

رئیس فدراسیون گلف گفت: با توجه به رشدستودنی گلف در آذربایجان‌غربی امسال یک نماینده لیگ برتری به این استان اعطا و در کنار نماینده این استان در لیگ بانوان شاهد ارتقای بیش از پیش گلف خواهیم بود

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس فدراسیون گلف در آئین اختتامیه مسابقات گلف جایزه بزرگ آقایان و لیگ بانوان در ارومیه  ، با تمجید از میزبانی شایسته استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه از این دو رقابت به صورت هم‌زمان، حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولان ارشد استانی را از این رشته ورزشی ستود و اظهار کرد: در دو روز شاهد رقابت مهیج و با کیفیتی از سوی این استان از دو رقابت آقایان و بانوان بودیم که به یقین این اتفاق ستودنی است.

حمید عزیزی  افزود: ورزشکاران حاضر در این دو مسابقه از امکانات و شرایط برگزاری رضایت داشتند و خوشحالیم این رشته ورزشی در کشور در حال توسعه است.

رئیس فدراسیون گلف با بیان اینکه رشد گلف در آذربایجان‌غربی ستودنی است، گفت: با توجه به تلاش مسئولان استان آذربایجان‌غربی به‌خصوص در رشته گلف، امسال یک نماینده لیگ برتری به این استان اعطا و در کنار نماینده این استان در لیگ بانوان شاهد ارتقای بیش از پیش گلف خواهیم بود.

عزیزی با تمجید از برزنجی رئیس اسبق هیئت گلف آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تلاش‌های صورت گرفته توسط رؤسای سابق و سرپرست امروز هیئت، رشد گلف در آذربایجان‌غربی را موجب شده و این اتفاق قابل توجه و کم نظیر است و در این میان از سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز بخاطر حمایت‌های قابل توجه از رشته گلف تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی وجود رادین بیرام استعداد نوجوان رشته گلف از استان آذربایجان‌غربی را یکی از نقاط قوت استان برشمرد و اظهار کرد: این نوجوان با استعداد و پرتلاش می‌تواند در سالیان آینده نماینده ورزش گلف کشور در مسابقات بین‌المللی و آسیایی باشد.

نظر شما