شناسهٔ خبر: 67182328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکوفایی و توسعه واحد‌های معدنی استان در سال ۱۴۰۳ دستاورد دولت فقید سیزدهم

خبرگزاری صدا و سیما

با هدف تببین دستاورد‌های دولت سیزدهم در بخش معدن و بررسی عملکرد یک سال اخیر این سازمان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هشتمین جلسه مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی معدن استان سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه ۲۴ خرداد با هدف تببین دستاورد‌های دولت سیزدهم در بخش معدن و بررسی عملکرد یک سال اخیر این سازمان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان برگزار شد.
سعید رحیمی فر رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان با اشاره به اهتمام ویژه رییس‌جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در محرومیت زدایی از استان سیستان و بلوچستان در خصوص توسعه معادن استان گفت؛ در طی هزار روز از فعالیت دولت مردمی سیزدهم بیش ده واحد معدنی راکد احیا شده و به چرخه استخراج و فرآوری بازگشتند.
وی افزود: سازمان نظام مهندسی معدن استان سیستان و بلوچستان با داشتن ۱۰۰۰ نفر نیروی متخصص و فنی در رشته‌های معدن، زمین شناسی و متالوژی ارتباط خوبی را بین بهره برداران و سرمایه گذاران بخش معدن با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برقرار کرده و این ارتباط باعث رونق گرفتن بخش معدن در استان شده است.

نظر شما