شناسهٔ خبر: 67181829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقتدار جمهوری اسلامی به‌واسطه مردم است

امام جمعه هرات: مبنای اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر مردم نهاد شده است.

صاحب‌خبر -

اقتدار جمهوری اسلامی به‌واسطه مردم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام رضازاده در خطبه‌های نماز جمعه هرات، نامزد‌های انتخابات را به پرهیز از تخریب و توهین به همدیگر فراخواند و گفت: نامزد‌های انتخابات از توان و برنامه‌های خود سخن بگویند و حامیان آنان نیز این رویه را دنبال کنند.

وی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را دو راهبرد اصلی جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: مبنای اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر مردم‌نهاد شده و اقتدار جمهوری اسلامی به‌واسطه مردم است، بنابراین حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تولید قدرت ملی می‌کند و چنین ملتی در چشم جهانیان دارای اقتدار است و می‌تواند با اتکا به توان داخلی پیشرفت و معنویت را برای خودش رقم بزند.

امام جمعه هرات با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده مقبولیت نظام است، اظهار داشت: مقبولیت نظام می‌تواند تحریم، تهدید و جنگ‌افروزی دشمن را بی‌اثر کند، امید را دل دوستان به وجود می‌آورد و دشمنان را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

رضازاده ادامه داد: کشور ما به جهت دینی، مذهبی و قومی متنوع است و مشارکت حداکثری در این تنوع سبب ایجاد وحدت می‌شود.

وی همچنین به ادامه جنایت‌ها در غزه اشاره کرد و گفت: این جنایت‌های وحشیانه در تاریخ بشریت ثبت شده و مورد نفرین و خشم و غضب قرار می‌گیرد. صهیونیست‌های خونخوار با این نسل کشی در حال طی آخرین روز‌های خود هستند.

نظر شما