شناسهٔ خبر: 67181088 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

توسعه سلاح‌های دوربرد در دستور کار نیروی پدافند هوایی است

امیر «صباحی‌فرد» گفت: در ماه‌های آتی تسلیحات پدافندی پیشرفته‌ای به سازمان رزم یگان‌های عملیاتی این نیرو الحاق می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از مواضع مستقر در گروه پدافند هوایی واکنش سریع شهید ستاری تهران بازدید و میزان آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر صباحی‌فرد در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان عملیاتی اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است و موجب افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه جهانی و نیز اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

وی افزود: اقتدار امروز نیرو‌های مسلح مرهون حضور در صحنه و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف و سرنوشت‌ساز کشور است؛ هموطنان کشورمان باید با انتخاب فرد اصلح، اخلاق محور و خدامحور حماسه بی بدیل دیگری را خلق کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت، خط بطلانی بر تمانی تصورات غلط و توطئه‌های دشمنان کشید.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه همواره حمایت مردم از نیرو‌های مسلح مردمی و تلاشگر بزرگترین سرمایه نظام اسلامی است، گفت: تمامی ظرفیت‌ها و بستر‌های نیرو‌های مسلح بویژه ارتش برای آرامش خاطر هموطنانمان بکار گرفته شده و در این راستا قصور و کوتاهی معنا ندارد.

وی با بیان که یگان‌های عملیاتی این نیرو می‌بایست در شرایط مختلف آمادگی مقابله با هر نوع تهدید و سناریویی از جانب دشمنان را داشته باشند، افزود: هوشیاری متخصصان فنی و پیشرفت علمی دو مولفه برتر ساز مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: طراحی، توسعه و تجهیز سامانه سلاح‌های پدافندی دوربرد در دستور کار جدی این نیرو است و در ماه‌های آتی شاهد تجهیز تسلیحات پدافندی پیشرفته با سازمان رزم یگان‌های عملیاتی پدافند هستیم که متقابلاً موجب اقتدار بیش از پیش بازدارندگی کشورمان می‌شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما