شناسهٔ خبر: 67171189 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امیر صباحی‌فرد: توسعه وتجهیز سامانه سلاح‌های پدافندی دوربرد در دستور کار است

تهران-ایرنا- فرمانده نیروی پدافنده هوایی ارتش گفت: طراحی، توسعه و تجهیز سامانه سلاح های پدافندی دوربرد در دستور کار جدی این نیرو است و در ماه‌های آتی شاهد تجهیز تسلیحات پدافندی پیشرفته با سازمان رزم یگان های عملیاتی پدافند هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش روز پنجشنبه از مواضع مستقر در گروه پدافند هوایی واکنش سریع شهید ستاری این نیرو بازدید و میزان آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان عملیاتی، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است و موجب افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه جهانی و نیز اقتدار نظام اسلامی می شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نیروهای مسلح مرهون حضور در صحنه و مشارکت مردم در عرصه های مختلف و سرنوشت ساز کشور است؛ هموطنان کشورمان باید با انتخاب فرد اصلح، اخلاق محور و خدامحور حماسه بی بدیل دیگری را خلق کنند.

امیر صباحی فرد اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت، خط بطلانی بر تمانی تصورات غلط و توطئه های دشمنان کشید.

وی با بیان اینکه همواره حمایت مردم از نیروهای مسلح مردمی و تلاشگر بزرگترین سرمایه نظام اسلامی است، گفت: تمامی ظرفیت ها و بسترهای نیروهای مسلح بویژه ارتش برای آرامش خاطر هموطنانمان بکار گرفته شده و در این راستا قصور و کوتاهی معنا ندارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان که یگان های عملیاتی این نیرو باید در شرایط مختلف آمادگی مقابله با هر نوع تهدید و سناریویی از جانب دشمنان را داشته باشند، افزود: هوشیاری متخصصان فنی و پیشرفت علمی دو مولفه برتر ساز مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر صباحی فرد تاکید کرد: طراحی، توسعه و تجهیز سامانه سلاح های پدافندی دوربرد در دستور کار جدی این نیروست و در ماه های آتی شاهد تجهیز تسلیحات پدافندی پیشرفته با سازمان رزم یگان های عملیاتی پدافند هستیم که متقابلا موجب اقتدار بیش از پیش بازدارندگی کشورمان می‌شود.

نظر شما