شناسهٔ خبر: 67181078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان ۲۵ خرداد

امامان جمعه و خطبای شیعه و اهل سنت شهرستان‌ها و مناطق مختلف هرمزگان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به مهمترین مسائل روز کشور و منطقه خود اشاره کردند.

صاحب‌خبر -

نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان ۲۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، شیخ محمدصالح مهجور خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: در آستانه عید قربان، توجه به سنت قربانی و کمک به نیازمندان مورد توجه مومنان باشد.

** خطبه‌های نماز جمعه میناب
حجت الاسلام علی رنجبری امام جمعه موقت میناب با اشاره به اینکه لازمه تبلیغات انتخاباتی، تقوای سیاسی و اخلاقی است گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین مسئله این عرصه است که موجب اقتدار ملی می‌شود.

** خطبه‌های نماز جمعه قشم
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم گفت: نقش فراجا در ارتقا امنیت اخلاقی و اقتصادی بی بدیل است و باید همه مردم و مسئولان در راه مبارزه با قاچاق و ناهنجاری‌های اجتماعی، نیرو‌های انتظامی را یاری کنند.

** خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت قشم
شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم با استقبال از حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور گسترده در انتخابات بهترین راه مطالبه گری است.

** خطبه‌های نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نمادی از همبستگی ملی اقشار مختلف مردم است.

** خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندر لنگه گفت: حج تجلی عزت، اتحاد و همبستگی امت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: امام جمعه بندرعباس: دولت باید مدریت جهادی داشته باشد

** خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد گفت: تبلیغات انتخاباتی آزمون تقوای سیاسی و اخلاقی است و باید به سخنان و رفتارمان در فضای مجازی و حقیقی دقت کنیم.

** خطبه‌های نماز جمعه بشاگرد
حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت: تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و مناظرات، نباید موجب تسویه حساب‌های سیاسی و سوء استفاده بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شود.

** خطبه‌های نماز جمعه جاسک
حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: روز عرفه روز دعا و نیایش است و روزی است که باید دست به دعا برداریم و در محصر خدا نیایش کنیم.

** خطبه‌های نماز جمعه پارسیان
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: انتخابات در جامعه اسلامی میدان مسابقه برای خدمت است نه قدرت طلبی، پس باید اخلاق بر همه مراحل آن حاکم باشد.

** خطبه نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک با تبریک عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت گفت: در روز عید قربان اول باید هوای نفس خود را قربانی کنیم و مراقب خانواده‌های فقیر باشیم.

** خطبه‌های نماز جمعه رودان
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان از فرمانداری و اداره کل راهداری برای ساخت پل ورودی روستای اسلام آباد و پل خشورگی و از آب منطقه‌ای برای منتفی شدن طرح انتقال آب از رودان به خارج از استان قدردانی کرد.

** خطبه نماز جمعه بستک
حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه شهرستان بستک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: حضرت ابراهیم در مسیر خدا از عزیز‌ترین چیز خود یعنی فرزندش گذشت تا به خدا برسد و گذشت از دلبستگی‌ها در مسیر خدا باعث رشد و سربلندی انسان‌ها می‌شود.

** نماز جمعه خمیر
حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان خمیر با تبریک عید قربان و غدیر گفت: مردم ولایی شهرستان باید هر خانه را یک محل برای جشن‌های دهه امامت و ولایت قرار دهند.

** خطبه‌های نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام مجتبی فخری امام جمعه موقت هرمز گفت: همه ما امروز وظیفه داریم که تمام تلاش‌هایمان را به مشارکت حداکثری بگذاریم و نامزد‌های ریاست جمهوری نیز مراقب اخلاق انقلابی باشند.

** خطبه‌های نماز جمعه توکهور و هشتبندی
حجت‌الاسلام مهدی فاطمی نیا امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی گفت: وظیفه ما امروز این است که با بصیرت رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که جهادی، مومن، خدوم و پیرو ولایت و رهبری باشد.

نظر شما