شناسهٔ خبر: 67180440 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مشارکت حداکثری سبب ایجاد وحدت و اتحاد ملی می شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مشارکت حداکثری سبب ایجاد وحدت و اتحاد ملی است، گفت: پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر حضور مردم نهاده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار داشت: پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر حضور مردم نهاده شده و اقتدار آن به واسطه مشارکت ملت است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل نظام مشارکت حداکثری و تلاش برای انتخاب فرد اصلح ۲ راهبرد اصلی و مهم جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات بوده است، افزود: حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه تولید اقتدار ملی می کند.

 وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری ایجاد وحدت و همبستگی کرده و سبب اتحاد ملی است، ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی که دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم است بر دل‌ها و افکار حاکم می‌شود.

افزایش چند برابری اجاره خانه ها به دور از عدل و انصاف است 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به افزایش سرسام آور اجاره‌بها از سوی برخی مالکان اشاره و عنوان کرد: صاحب‌خانه‌ها باید در گرفتن اجاره از مستاجران انصاف را رعایت کنند چراکه افزایش چندبرابری اجاره به دور از عدل و انصاف است.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: امام باقر(ع) با جهاد علمی و فرهنگی نخبگانی را تربیت و اسلام ناب را معرفی کردند.

عید قربان گردهمایی و کنگره عظیم حج است

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه عید قربان گردهمایی و کنگره عظیم حج است، عنوان کرد: حاجیان با ذبح قربانی بین دلبستگی های معنوی و امور مادی فاصله ایجاد می کنند و جا دارد هرکس به اندازه توان خود در این روز با دادن قربانی و توزیع بین مردم همبستگی و محبت ایجاد کند.

نظر شما