شناسهٔ خبر: 67180329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه رشت

حضور حداکثری در انتخابات، برهم زننده محاسبات دشمنان

خطیب موقت نمازجمعه رشت گفت: وحدت ملی و حضور حداکثری در انتخابات نشانه اقتدار نظام و برهم زننده محاسبات دشمنان است.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_11216085"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4259566/11216085?width=600&height=350"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ حجت الاسلام والمسلمین صفر قربان پور امام جمعه موقت رشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای امام خمینی انتخابات را مهم‌ترین موضوع کشور دانست و افزود: انتخابات در هر دوره‌ای ازاهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و مشارکت حداکثری مردم و داشتن وحدت ملی برای تعیین سرنوشت آینده کشور، نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی و برهم زدن محاسبات دشمناناست و دردفع تهدیدات و رفع تحریم‌ها اهمیت بسزایی دارد.
وی به انتظارات مردم از کاندیدا‌ها اشاره کرد و گفت: منتخب مردم باید همانند رییس جمهور شهید با تلاش شبانه روزی برای معیشت و اشتغال مردم تلاش کند.
خطیب موقت نماز جمعه رشت از فعالان ستاد‌های انتخاباتی هم خواست با توجه به نظام شایسته سالاری، بدون شرط و معامله برای گرفتن پست و جایگاه فعالیت کنند و بدانند که صحنه‌ی انتخابات و کاندیداتوری محل آزمایش و آزمون اخلاقی است.
وی همچنین به جایگاه ارزشمند فلسطین در مکتب جهان اسلام اشاره و تصریح کرد: مساله اشغال فلسطین از سوی اسرائیل غاصب و نسل کشی آنان مساله اصلی جهان اسلام است و ما ضمن حمایت از جبهه مقاومت، جنایات رژیم صهیونیستی را با تمام قوا محکوم می‌کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین صفر قربان پور با اشاره به نزدیک بودن روز عرفه، عید قربان و عید غدیر خم گفت: مردم ولایتمدار گیلان به ویژه نوجوانان و جوانان در این بازه زمانی با حضور در مساجد و اجتماعات با حضور خودجوش خود در ایجاد نشاط اجتماعی که مصادف با ایام انتخابات است، تلاش کنند.
وی به هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: مدیران خدمتگزار در کنار فرهیختگان علمی و دانشگاهی با سیاست گذاری مدون برای رفع دغدغه‌های کشاورزان تلاش کنند و با باند‌های فساد مقابله و از واردات بی رویه محصولات استراتژیک استان از جمله برنج و چای جلوگیری کنند.

نظر شما