شناسهٔ خبر: 67179339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تداوم پدیده شرجی در خوزستان

پدیده شرجی تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

تداوم پدیده شرجی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، صبح امروز شاهد افزایش رطوبت و شرجی در سواحل و فرا سواحل جنوبی تا بخش‌های مرکزی و غربی استان بودیم. این روند طی صبحگاه و شامگاه شنبه و یکشنبه (به ویژه شنبه) نیز تداوم خواهد داشت.

محمد سبزه زاری افزود: طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه با توجه به وزش باد‌های شمالِ غربی از شدت شرجی هوا کاسته خواهد شد؛ فقط در سواحل جنوبی به ویژه جنوبِ شرقی هوای شرجی همچنان ادامه خواهد داشت. سرعت وزش باد طی بعد از ظهر‌های دوشنبه تا پایان هفته متوسط و همراه با تندباد‌های لحظه‌ای خواهد بود.

وی ادامه داد: نوسانات دما تا یکشنبه محسوس نخواهد بود. اما از روز دوشنبه تا پایان هفته دمای روزانه روند افزایشی دارد؛ به طوری که در اغلب نقاط استان به ۴۸ درجه و بالاتر از آن خواهد رسید. شمال خلیج فارس نیز تا اواسط هفته آینده در برخی از ساعات نیمه مواج خواهد بود.
در شبانه روز گذشته صفی آباد دزفول با ۴۶ و ایذه با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند. در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز   ۴۵.۸ و ۲۸.۹ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

نظر شما