شناسهٔ خبر: 67177137 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برخورد خاور با ۵ پنج دستگاه خودرو حادثه آفرید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: برخورد خاور با پنج دستگاه خودرو حادثه آفرید.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه تصادف اظهار کرد: محله ده ونک خیابان مجید پور امروز _جمعه، بیست‌وپنجم خرداد_ ساعت ۴:۱۰ بامداد به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ایستگاه ۸۴ به محل اعزام شده و آتش‌نشانان در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو خاور کمپرسی که بار ضایعات داشته است، در هنگام حرکت در مسیر مذکور به دلیل نامشخص که احتمالاً نقص فنی خودرو بوده از مسیر اصلی منحرف شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با پنج دستگاه خودروی سواری که کنار خیابان پارک بوده است برخورد می‌کند، خودروهای پارک شده سرنشین نداشتند.

وی ادامه داد: برخی خودروهای پارک شده دچار خسارات شدید و برخی دچار خسارات جزئی شدند، خودرو ۲۰۷، دو دستگاه پراید، خودرو سیلو و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ بودند که آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام دادند.

ملکی اضافه کرد: شاگرد راننده خاور که مرد جوانی بود دچار مصدومیت شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شد، پنج دستگاه خودرو به محل امن منتقل و محل برای بررسی بیشتر به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و ساعت ۷:۲۱ عملیات پایان یافت.

نظر شما