شناسهٔ خبر: 67177095 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شلیک ده‌ها موشک از لبنان به شمال اراضی اشغالی

زینب غلامی

مقاومت لبنان امروز(جمعه) با ده‌ها موشک پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مقاومت لبنان در بیانیه‌هایی اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم و مقاومت در نوار غزه صبح امروز (جمعه) تجمع سربازان دشمن صهیونیستی در منطقه «خلة وردة»، پایگاه «الرمثا» و پایگاه «السماقه» در منطقه اشغالی کفرشوبا و پایگاه متولا را با موشک هدف قرار داد.

طبق گزارش المیادین حدود ۴۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه الجلیل علیا و کریات شمونا شلیک شد.

از زمان آغاز جنگ غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

در حالی که موشک‌ها از لبنان به اراضی اشغالی شلیک می‌شوند و این مناطق را ویران می‌کنند، برخی از مسئولان رژیم صهیونیستی بر این باور هستند که پاسخ ضعیف دولتشان نشان‌دهنده این است که مناطق شمالی به دست حزب‌الله افتاده است.

مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت غزه و پاسخ به تجاوزات اسرائیل به روستاهای جنوب لبنان به ویژه شهرک «جناتا»، مبارزان مقاومت امروز شهرک‌های «کریات شمونا» و «کفرسولد» را با ده‌ها موشک‌ کاتیوشا و فلق هدف قرار دادند.

مقاومت لبنان همچنین تأکید کرد امروز ساختمانی را در شهرک متولا که سربازان دشمن صهیونیستی در آن مستقر شده بودند، با سلاح مناسب هدف قرار داد.

به گفته منابع به دنبال حملات موشکی حزب الله آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی رخ داد.

انتهای پیام

نظر شما