شناسهٔ خبر: 67176975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۵ شعبه اخذ رای در فاروج خراسان شمالی پیش‌بینی شد

بجنورد-ایرنا- فرماندار شهرستان فاروج گفت: آرای مردم این شهرستان در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در ۵۵ شعبه جمع‌آوری می‌شود. 

صاحب‌خبر -

عبدالرضا فرزانه روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۵۵ شعبه اخذ رای این شهرستان شامل ۱۳ شعبه شهری و ۴۲ شعبه روستایی است.

وی افزود: شعبه های شهری برای اخذ رای این شهرستان شامل ۱۰ شعبه در فاروج و سه شعبه در تیتکانلو است.

فرماندار شهرستان فاروج گفت: شعبه های روستایی این شهرستان نیز شامل ۳۱ شعبه در بخش مرکزی و ۱۱ شعبه در بخش خبوشان است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ شعبه ثابت و ۳۳ شعبه سیار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات پیش رو فعال خواهد شد.

فرزانه اظهار کرد: یکهزار و ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی در این شهرستان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: شهرستان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه دارد و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان اندیشه شده و زمینه های لازم برای حضور حداکثری و حماسی مردم در پای صندوق های رای فراهم شده است.

شعبه های اخذ رای در شهرستان فاروج
مجموع شعبه ها شهری روستایی ثابت سیار
۵۵ ۱۳ ۴۲ ۲۲ ۳۳

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجانش رقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما