شناسهٔ خبر: 67175941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

باقری در گفت‌وگو با سرپرست حجاج ایرانی مطرح کرد؛

رایزنی وزارت‌ امور خارجه با مسئولان عربستان در جهت برگزاری موفق مراسم حج

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: این وزارتخانه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و برای این منظور و برگزاری حجی موفق و آرام با مسئولان عربستان گفت‌وگوهای مستمری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، در آستانه عزیمت حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه، «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه با حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالفتاح نواب» نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی گفت‌وگو کرد.

باقری در این گفت‌وگو با تاکید بر فریضه معنوی حج و درپیش بودن ایام تشریق ابراز امیدواری کرد که حجاج ایرانی از این زمان و مکان مقدس بهره معنوی برده و با حجی مقبول به میهن اسلامی بازگردند.

وی گفت: وزارت امور خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و برای این منظور و برگزاری حجی موفق و آرام با مسئولان عربستان گفت‌وگوی مستمری دارد.

نواب هم در این گفت‌وگو درخصوص وضعیت ححاج ایرانی و انجام پیش‌بینی‌های لازم برای حضور حجاج در صحرای عرفات، مشعر و منی و همچنین ادامه حضور حجاج در مکه مکرمه و مدینه منوره توضیحاتی را ارایه داد.

باقری در این گفت‌وگو از زحمات و تلاش‌های تمام نهاد‌های ایرانی برای تسهیل امور حجاج به ویژه بعثه حجاج ایران و همچنین مسئولان ذی‌ربط عربستان تشکر کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما