شناسهٔ خبر: 67175090 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

وعده مهم علی باقری به حجاج ایرانی

اقصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با سرپرست حجاج ایرانی گفت: وزارت امور خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در آستانه عزیمت حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه با حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی گفت‌وگو کرد.

علی باقری با تاکید بر فریضه معنوی حج و در پیش بودن ایام تشریق ابراز امیدواری کرد که ححاج ایرانی از این زمان و مکان مقدس بهره معنوی برده و با حجی مقبول به میهن اسلامی بازگردند.

باقری گفت: وزارت امور خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و برای این منظور و برگزاری حجی موفق و آرام با مسئولان محترم عربستان گفت‌وگوی مستمری دارد.

سید عبدالفتاح نواب در این گفت‌وگو نسبت به وضعیت ححاج ایرانی و انجام پیش بینی‌های لازم برای حضور حجاج در صحرای عرفات، مشعر و منی و همچنین ادامه حضور حجاج در مکه مکرمه ومدینه منوره توضیحاتی را ارایه داد.

علی باقری در این گفت‌وگو از زحمات و تلاش‌های کلیه نهادهای ایرانی برای تسهیل امور حجاج به ویژه بعثه حجاج ایران و همچنین مسئولان ذی ربط عربستان تشکر نمود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما