شناسهٔ خبر: 67175664 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

توضیح درباره وقوع سیلاب در روستاهای شهرستان چالوس/ سه خودرو را آب برد

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درباره وقوع سیلاب در روستاهای شهرستان چالوس توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

«حسین ظفری» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات وقوع سیلاب در برخی از مناطق شمالی کشور گفت: شب گذشته در پی وقوع بارش در استان مازندران، رسوبات و گل و لای به بخشی از جاده کندوان آورده شده و باعث مسدود شدن جاده شد. 

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه گل و لای باعث مسدود شدن جاده شده بود و عوامل راهداری نیز برای باز کردن راه حضور پیدا کرده و تاکنون مشغول فعالیت هستند و در این زمینه یک مسیر جایگزین نیز معرفی شده است. 

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: بارش باران در استان مازندران باعث خسارت به بخشی از روستاهای شهرستان چالوس شده و باعث آبگرفتگی در برخی از منازل این روستاها شده بود. ارزیابان در حال ارزیابی این مناطق هستند و طی امروز گزارش ارزیابی این مناطق آماده خواهد شد. 

ظفری تصریح کرد: تعداد سه خودرو نیز در پارکینگ یک رستوران بوده است که آب این خودروها را برده بود. البته کسی در این خودروها حضور نداشته است و خسارت جانی در این زمینه به کسی وارد نشده است. 

انتهای پیام/

نظر شما