شناسهٔ خبر: 67173933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

شهید رییسی واحد تولیدی آذرآب را احیا کرد

اراک- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید رییسی واحد تولیدی آذرآب را احیا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی شامگاه پنجشنبه در ادامه سفر انتخاباتی خود به اراک، از صنایع آذرآب بازدید کرد و در نشستی با مدیران و کارگران صنایع آذرآب، در جریان مشکلات و مسائل این مجموعه قرار گرفت.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این دیدار گفت: زمانی که در داخل کشور امکان تولید وجود دارد اما واردات صورت می‌گیرد، مشکل اشتغال حل نمی‌شود.

وی افزود: جهش تولید حرف خیالی نیست بلکه مبتنی بر ظرفیت‌های کشور است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید از ظرفیت نیروی انسانی توانمند و متخصص بیشترین بهره گیری صورت گیرد چرا که این قشر آماده جهش در کشور هستند.

جلیلی تاکید کرد: جوانان فرصت کشور ما هستند و باید ظرفیت‌های خالی را به حداکثر برسانیم تا به جهش برسیم.

وی با اشاره به اینکه واحد آذرآب به همت شهید رئیسی احیا شد، گفت: این واحد تولیدی اکنون باید جهش داشته باشد و زمانی که گوییم یک جهان فرصت وجود دارد یعنی همین کارگران آذرآب و هپکو با اهلیت پای کار آمدند و این صنایع را احیا کردند.

جلیلی بیان کرد: اکنون کارگران آذرآب می‌گویند آماده جهش این صنایع هستیم و به طور حتم با این جهش می‌توان پنج هزار شغل جدید ایجاد کرد.

سعید جلیلی در سومین سفر استانی خود، شامگاه پنجشنبه به استان مرکزی سفر کرد.

وی پس از بازدید و گفت‌وگو با کارگران کارخانه هپکو در جمع پرشور مردم اراک در مصلی این شهر حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت و پایان بخش سفر نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازدید و نشست با مدیران و کارگران واحد تولیدی آذرآب اراک بود.

سعید جلیلی متولد ۱۳۴۴ در مشهد است که پیش از این دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده هسته‌ای ایران با کشورهای غربی بود.

جلیلی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با کشورهای غربی بود. در سال ۱۳۹۲ در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد، و بیش از ۴ میلیون رأی کسب کرد و نفر سوم شد. جلیلی از همان سال عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی است.

نظر شما