شناسهٔ خبر: 67173603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جلیلی: شرکت صنایع آذرآب به همت شهید رئیسی احیا شد/ اکنون نوبت جهش این شرکت است

تهران- ایرنا- سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع کارگران و مدیران شرکت آذراب با تاکید بر اینکه شرکت صنایع آذرآب به همت شهید رئیسی احیا شده است، گفت: هم‌اکنون نوبت جهش این شرکت است یعنی باید بتواند اشتغال و ارز آوری هر چه بیشتری داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در سومین سفر استانی خود به استان مرکزی سفر کرده است، دقایقی پیش در جمع مدیران و کارگران شرکت آذراب اراک حاضر شد و به گفت‌وگوی رو در رو و صمیمی با آنان نشست.

جلیلی در این دیدار با تاکید بر اینکه شرکت صنایع آذرآب به همت شهید رئیسی احیا شده است، گفت: هم‌اکنون نوبت جهش این شرکت است یعنی باید بتواند اشتغال و ارز آوری هر چه بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سعید جلیلی در سومین سفر استانی خود، عصر امروز به استان مرکزی سفر کرد. وی پس از بازدید و گفت‌وگو با کارگران کارخانه هپکو در جمع پرشور مردم اراک در مصلی این شهر حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

سعید جلیلی متولد ۱۳۴۴ در مشهد است که پیش از این دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده هسته‌ای ایران با کشورهای غربی بود.

جلیلی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با کشورهای غربی بود. در سال ۱۳۹۲ در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد، و بیش از ۴ میلیون رای کسب کرد و نفر سوم شد. جلیلی از همان سال عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی است.

شورای نگهبان، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ اسامی ۶ کاندیداهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اعلام کرد و صلاحیت مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی برای شورای نگهبان احراز شد.

براساس اعلام وزارت کشور، نامزدها ۱۵ روز فرصت دارند که برنامه‌های خود برای جایگاه ریاست جمهوری را اعلام کنند و در نهایت رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه انجام خواهد شد.

نظر شما