شناسهٔ خبر: 67172879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جلیلی: برای رسیدن به قله شرایط بیش از هر زمان دیگری آماده است

خبرگزاری صدا و سیما

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در سفر به قم در تشریح برخی برنامه‌های خود، گفت: ملت ما  توانایی‌هایی دارند و برای رسیدن به قله شرایط بیش از هر زمان دیگری آماده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد امام حسن عسگری قم گفت: دلیل نگرانی دشمنان از ایران و مردم ایران به دلیل حرکت انقلابی مردم در ۶۲ سال پیش به رهبری امام خمینی است و دعوای امروز برحداکثر‌ها است و امروز قدرت ایران اسلامی به جایی رسیده است که رژیم صهیونیستی مورد حمله موشکی قرار می‌گیرد و هیچ غلطی نمی‌کند.

سعید جلیلی با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را پای کار می‌آورد و عده‌ای می‌گفتند که نمی‌شود کاری کرد و نمی توانیم نفت صادر کنیم گفت: دیدیم شهید رئیسی کار کرد که امروز آمریکا می‌گوید دیگر نمی‌شود جلوی صادرات نفت ایران را گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید بدانیم امروز در چه جایگاه و نقطه‌ای رسیده ایم و باید بدانیم به کجا قرار است برویم گفت: ملت ما  توانایی‌هایی دارند و برای رسیدن به قله شرایط بیش از هر زمان دیگری آماده است.

وی گفت: امروز فرصت بزرگ در منطقه داریم و امروز جهانی از فرصت‌ها داریم و ثمره این فرصت باید یک ایران جهش برای ملت ایران باشد.

جلیلی ادامه داد: برای عملیاتی کردن فرصت‌ها باید به سمت قله‌ها حرکت کنیم و این با انتخاب درست رقم می خورد.

وی تاکید کرد: ما برای جهش کشور برنامه داریم و این مسیر را با شناخت و بصیرت انتخاب کرده ایم و با انتخاب شما مردم جهش ایران را محقق خواهیم کرد و این وعده قرآن، تعالیم دین و امام راحل است .

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه صحبت از جهش و پیشرفت به معنای ندیدن آسیب‌ها و ضعف‌ها نیست گفت: و ضعف‌ها را با قدرت، قوت و شناخت فرصت‌ها می‌توان رفع کرد و باید فرصت‌ها را شناخت و باید روی آن کار کرد.

جلیلی با تاکید بر اینکه امروز حرکت ما این بنا را دارد که کشور را جهش دهد و در تراز انقلاب باشد افزود: حرکت ما به دور از اهانت، تهمت و دروغ است و حرف جدی و برنامه برای صنعت، کشاورزی، فرهنگ، مسکن و مسائل و مشکلات کشور برنامه دارد.

وی افزود: امروز نباید دچار تردید شویم و در این مسیری که در سایه انقلاب فراهم شده است، فکر، برنامه و اراده می‌خواهد و باید برنامه داشت و از فردای پیروزی برای پیشرفت کشور باید برنامه‌ها را عملیاتی کرد.

جلیلی تبعیت از ولایت و اعتماد و اتکا به مردم و آوردن مردم به میدان را دو شرط پیشرفت و جهش ملت ایران عنوان کرد و افزود: شناسایی فرصت‌ها و تصمیم به موقع توسط مردم است و نباید از جو سازی‌ها و فشار دشمن ترسید و بدون واهمه باید با قدرت پیش رفت.

وی تاکید کرد: عده‌ای شروع کرده اند به تخریب و اینکه می‌گویند اینها نمی‌گذارند و اینها به دیگران اجازه کار کردن نمی‌دهند بدانیم نباید در حرکت و تصمیم درست دچار اشتباه شویم و نباید تحت تاثیر تهمت‌ها و شایبه افرینی‌ها قرار گیریم و باید مسیر را با قدرت ادامه یابد.

<div id="video-display-embed-code_11214015"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4259221/11214015?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما