شناسهٔ خبر: 67172828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

ادعای جنجالی درباره خونریزی شدید یک زن زندانی باردار

در روزهای اخیر، پس از اجرای حکم زندان صبا آذرپیک با درخواست شکات خصوصی پرونده، عطالله حافظی با انتشار اطلاعات خصوصی پرونده پزشکی همسر خود در فضای مجازی ادعاهایی را مطرح کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از همشهری؛ در روزهای اخیر، پس از اجرای حکم زندان صبا آذرپیک با درخواست شکات خصوصی پرونده، عطالله حافظی با انتشار اطلاعات خصوصی پرونده پزشکی همسر خود در فضای مجازی ادعاهایی را مطرح کرده است.

آقای حافظی تاکنون چندبار گفته است که همسرش در روند رسیدگی به پرونده دچار سقط جنین شده است. آخرین بار نیز امروز مجدداً نوشت که «دیروز همسرم صبا آذرپیک به دلیل خونریزی شدید از زندان به بیمارستان منتقل شد و بارداری این ماهش را از دست داد. بهمن (ماه)، نیز بعد از جلسه ۹ ساعته دادگاه، جنین دو ماهه ما سقط شد.» اما آنچه عطالله حافظی از پرونده پزشکی همسر خود منتشر می‌کند تمام ماجرا نیست.

صبا آذرپیک طی دو سال گذشته هرماه آی‌وی‌اف (روش پزشکی برای بارداری) انجام می‌دهد و هر بار که برای اجرای حکم یا شرکت دادگاه فراخوانده می‌شود، اعلام می‌کند که باردار است تا از این طریق به بهانه بارداری بتواند از اجرای حکم پرونده یا شرکت در جلسه دادگاه خود جلوگیری کند. توییت عطالله حافظی درباره بارداری همسرش نیز موید همین مساله است.

نظر شما