شناسهٔ خبر: 67172417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی؛

افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد

طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد با هزینه ۳۵۰ میلیارد تومان امروز با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، میرهاشم موسوی در مراسم افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و در دو طبقه ساخته شده است که نیاز بیمه شدگان تأمین اجتماعی این شهرستان و بخشی از شهرستان‌های مجاور را تأمین می‌کند.

وی افزود: در اجرای این طرح درمانی بخش‌های تخصصی، بستری مردان و زنان، چهار اتاق عمل، بخش نوزادان و پلی کلینیک با تجهیزات و امکانات مدرن پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه بیمارستان کوثر بروجرد چهلمین طرح بزرگ درمانی کشور است که در دولت سیزدهم افتتاح می‌شود، گفت: ۱۳۳ طرح درمانی دیگر نیز در دست ساخت است که سهم لرستان چهار طرح در خرم آباد، بروجرد، دورود و الشتر با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

آقای موسوی اظهارداشت: ۲۴۶ تخت بستری در مراکز درمانی تأمین اجتماعی لرستان فعال بود که با افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد ۶۴ تخت دیگر اضافه شد.

امروز همچنین مرحله دوم طرح نوسازی، مقاوم سازی ساختمان قبلی بیمارستان کوثر بروجرد با حدود ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

<div id="video-display-embed-code_11214257"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4259207/11214257?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما