شناسهٔ خبر: 67170423 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

قهر کردن با صندوق انتخابات درست نیست - مردم سالاری آنلاين

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: با قهر کردن از صندوق رای چیزهای زیادی را از دست خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مردم سالاری آنلاین ،مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرگزاری موج ، اظهار داشت: هشت سال با مسعود پزشکیان  در مجلس چه در دوره هشتم و چه در دوره دهم هم فکری و هم سنگری داشتیم و از نزدیک ارتباط بسیار صمیمانه ای را با ایشون داشته  و داریم.

کواکبیان عنوان کرد: دکتر پزشکیان چند خصوصیت  ویژه ای دارند، یکی اینکه شعار مردمی بودن و با مردم زندگی کردن را تجسم عملی و عینی دارد به این شکل نیست که بگوید حالا که مطالبات مردم را داریم پیگیری می کنیم کافی است.

وی عنوان‌کرد: برنامه گفتگوی ایشان را همان حالت گفتگوی مردمی باید تلقی کرد، یک شروع آرامی داشتند و نمی خواستند که مباحثی مطرح شود که با افراطی گری، تند روی و نادیده گرفتن برخی معیارها آغاز کنند.

اینگونه نیست که پزشکیان در اردوگاه اصولگرایان طرفدار نداشته باشد

کواکبیان بیان کرد: پزشکیان درست است که از اردوگاه اصلاح طلبی بیشتر حمایت می شود اما این نیست که در اردوگاه اصولگرایی هم  طرفدار نداشته باشد.

وی با بیان اینکه غیر از استانهای آذری و برخی اقوام بسیاری از افراد معتقد به انقلاب نیز ایشان را قبول دارند هرچند در جبهه اصلاح طلبان نگنجند، اظهار کرد: اما ای کاش برخی مطالب را ایشان از قبل یادداشت کند و کلمات دقیق تر بیان شود که دیگران نخواهند سوء استفاده کنند.

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: آقای پزشکیان برخلاف ما که معتقد هستیم که بدون تحول ساختار نمی‌توان کاری را پیش برد، به این نکته اعتقادی ندارد و می‌گوید باید با استفاده از نیروهای توانمند، کاربلد، متخصص و متعهد ساختارها متحول شود.

وی عنوان کرد: ایشان در عمل تحول گرا بوده اما در بیان برنامه و دیدگاه شاید این را مصلحت نمی‌داند که بیان کند.

کواکبیان افزود: دیگر ویژگی‌های پزشکیان این است که پس از انقلاب سر سوزنی نخواسته است از بیت المال و اموال دولتی یا عمومی برای منافع شخصی استفاده کند و این نکته بسیار مهم است.

پزشکیان در بکار گیری افراد حزبی و خطی عمل نمی‌کند

وی خاطرنشان کرد: پزشکیان تاکید بسیار زیاد به انجام مطالبات مردم دارد که علاوه بر زیست مردمی است و در بکار گیری افراد خطی و جناحی  عمل نمی‌کند و بر این اعتقاد است که از همه نیروها استفاده کند.

دبیر کل حزب مردم سالاری عنوان کرد:  علیرغم اینکه گفته می‌شود اگر آقای دکتر پزشکیان منتخب شود مجلس با وی همراه نیست اما در همین مجلس ۱۰۰ نفر همراه هستند که در صورت انتخاب پزشکیان بعنوان رئیس جمهور این افراد افزایش خواهد یافت.

کواکبیان عنوان کرد: مردم باید بپذیرند با قهر کردن با صندوق چیزهای زیادی را از دست  می‌دهند، بنده علیرغم اینکه صلاحیتم احراز نشده اما علیرغم اینکه قهر کنم و بگویم نتیجه انتخابات به ما ربطی ندارد اما باز هم معتقد هستم این نظام را باید حفظ کنیم چرا که از ابتدا برای این نظام زحمات بسیاری کشیده شده و برای ماندگاری آن  بسیاری از جوانان این دیار جانشان را اهدا کردند.

وی افزود: اکنون کشور در موقعیت حساسی قرار دارد باید با همه جنبه ها دکتر پزشکیان را همراهی کنیم امیدواریم به نتیجه روشنی دست پیدا کنیم.

نظر شما