شناسهٔ خبر: 67167840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

۴۵ هزار نفر از خدمات تخصصی ناباروری تامین اجتماعی بهره‌مند شدند + فیلم

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۴۵ هزار نفر از خدمات تخصصی ناباروری تامین اجتماعی در راستای تعالی جوانی جمعیت سال گذشته بهره مند شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، میرهاشم موسوی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از رویکردهای شهید جمهور توسعه خدمت در تمام بخش های کشور و تامین نیاز مردم به ویژه در مناطق کمتر برخوردار مورد تاکید بود که این مهم در بخش های مختلف محقق شد.

وی اظهار کرد: براساس این تاکیدات در سازمان تامین اجتماعی یکی از اولویت های اساسی درمان بود که به صورت مستقیم تامین اجتماعی در موارد بستری، تخصصی و فوق تخصصی کاملا رایگان بوده و در دولت سیزدهم در کل کشور ۳۹ طرح درمان بیمارستانی، تخصصی و توسعه ای داشتیم و با افتتاح بیمارستان کوثر بروجرد چهلمین پروژه درمان بهره برداری می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با وجود موارد بازسازی و توسعه ای چهار طرح درمانی نیز در لرستان در حال اجرا است که شامل پلی کلینیک تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد با پیشرفت ۸۰ درصد، توسعه بیمارستان نرگس دورود با ۹۰ درصد پیشرفت، درمانگاه الشتر، بیمارستان کوثر بروجرد از ۳۲ تخت به بالای ۱۰۰ تخت با ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

موسوی عنوان کرد: در کل کشور ۱۳۳ طرح درمانی در حال انجام است تا مردم از خدمات درمانی رایگان تامین اجتماعی بهره مند شوند.

وی افزود: در دولت سیزدهم خدمات درمانی دارای هزینه سنگین تحت پوشش قرار گرفت و بیماران خاص و صعب العلاج از این موارد بود که صندوق خاص این بیماران ایجاد و تاکنون ۹۰ هزار بیمار شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: خدمات تخصصی و فوق تخصص ناباروری از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و بیش از ۴۵ هزار نفر در سال ۱۴۰۲ از خدمات تخصصی ناباروری بهره مند شدند و بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در این حوزه هزینه شده است.

نظر شما