شناسهٔ خبر: 67167661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار خرم دل:

سپاه فتح از گروههای جهادی تمام قد حمایت می کند

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار اعضای مجمع جهادی استان بر حمایت تمام قد از گروههای جهادی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج؛ سردار حمید خرم دل در این نشست که با حضور مسئول قرارگاه بسیج سازندگی و مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه فتح برگزار شد، با  تأکید بر استقلال گروههای جهادی در انجام مأموریت های خود با ذکر چند نکته اظهار داشت: حفظ جنبه جهادی مجموعه از مهمترین نکات است لذا به هر میزان که وابستگی و چسبندگی گروههای جهادی به سپاه بیشتر شود خاصیت جهادی آن از بین خواهد رفت. 
وی مشکلات فرهنگی را از اصلی ترین موانع در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: اصلاح فرهنگ جهاد و اقدامات جهادی در مناطق مختلف یکی از راه های مؤثر در حل معضلات فرهنگی است.
 سردار خرم دل ادامه داد: مشارکت مردم در اقدامات جهادی مناطق هدف موجب جلوگیری از تن پروری و در نتیجه پای کار آمدن اهالی خواهد شد. 
وی تشکیل گروههای جهادی تخصصی را از دیگر اقدامات هدفمند کردن فعالیت های جهادی دانست و گفت: تجهیز گروههای جهادی از مجموعه تخصص های عمرانی، فرهنگی ، کشاورزی و ... می تواند علاوه بر رفع محرومیت ها در کیفی سازی خدمات ارائه شده به جامعه هدف مؤثر باشد. 
فرمانده سپاه فتح استان بر لزوم تشکیل گروههای مجازی جهت هماهنگی اقدامات، تبیین فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته و آشنایی مردم با فعالیت های گروههای جهادی نیز تأکید کرد.
سردار خرم دل پایین بودن نرخ اقدامات خیرخواهانه در کهگیلویه و بویراحمد را یکی از مشکلات پیش روی فعالیت های جهادی عنوان کرد و گفت: باید با فرهنگ سازی در جهت ترغیب قشر متمول استان به حضور در اقدامات خیرخواهانه و همچنین مشارکت خیرین گام برداشت. 

سپاه فتح از گروههای جهادی تمام قد حمایت می کند
وی گروههای جهادی را به مطالبه گری هوشمندانه توصیه و تصریح کرد: وظیفه گروههای جهادی بازکردن گره از کار مردم است بنابراین  مطالبه گری باید هوشمندانه و با در نظر گرفتن اولویت ها باشد . 
فرمانده سپاه فتح بر پیگیری درخواست های مردم تأکید کرد و گفت: باید دقت شود که تحت عنوان مطالبه گری مردم و مسئولین مقابل هم قرار نگیرند. 
گفتنی است در ابتدای این نشست حجت الاسلام حرمت کیش مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه فتح با ارائه گزارشی آخرین اقدامات گروههای جهادی، افتخارآفرینی جهادگران کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره کشوری و وضعیت ثبت نام کروههای جهادی در سامانه اطلس جهادی را تشریح کرد. همچنین چند تن از اعضای مجمع نیز ضمن تقدیر از حمایت های فرمانده سپاه فتح  و بسیج سازندگی به بیان رویکردها و اهداف گروههای جهادی استان پرداختند.

 انتهای پیام/

نظر شما