شناسهٔ خبر: 67166608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراخوان دومین جشنواره «روایت جهاد» اعلام شد

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان قم گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره روایت جهاد می‌توانند آثار خود را از ۲۴ خرداد تا ۳۱ شهریور به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

صاحب‌خبر -

فراخوان دومین جشنواره روایت جهاد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ سرهنگ حسن ضیایی، مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان قم در نشست خبری دومین جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد گفت: علاقه‌مندان به شرکت می‌توانند آثار خود را از ۲۴ خرداد ماه تا ۳۱ شهریور ماه و پایگاه رسمی جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد ارسال نمایند.

وی گفت: تمام جزئیات و نحوه ارسال آثار و توضیحات لازم در وب سایت جشنواره اطلاع رسانی شده است و هر نفر هم می‌تواند تا سه اثر به دبیر خانه ارسال نماید.

دبیر حرکت‌های جهادی در خصوص محور‌های این دوره از جشنواره گفت: محور‌ها و موضوعات این دوره از جشنواره شامل پیام ۹ ماده‌ای رهبر انقلاب به بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، اردو‌های جهادی، محرومیت زدایی و کمک‌های مومنانه، زن و خانواده، دستاورد‌های فرهنگی، گفتمان سازی و گسترش روحیه جهادی در بین مردم است.

وی ادامه داد: این جشنواره در ۴ قالب ادبی شامل شعر و داستان، هنری شامل عکس، فیلم، کلیپ و موشن گرافی پوستر و بخش خبری شامل خبر، گزارش، هوش مصنوعی و در بخش ویژه به نام شهدای خدمت برگزار می‌شود.

ضیایی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در قالب ۵ شورا و مجمع جهادی و ۲ قرارگاه جهادی برای کار‌های عملیاتی و حرکت‌های جهادی سازمان دهی شده اند، گفت: در حال حاضر  هزار و ۱۸۰ گروه جهادی در استان قم و سایر مناطق کشور در حال خدمت رسانی و فعالیت‌های مختلف محرومیت زدایی هستند.

وی گفت: این جشنواره در سه سطح قشری، استانی و ملی برگزار خواهد شد و فعالیت‌های جشنواره از ۲۰ خرداد ماه آغاز شده است و پس از مرحله استانی ۱۵ نفر برتر از استان قم هم به مرحله ملی جشنواره روایت جهاد راه می‌یابند.

نظر شما