شناسهٔ خبر: 67166480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار شیراز:

بزرگراه شهید رئیسی به آزادراه شیراز-اصفهان متصل می‌شود / اختصاص ۲ ران واگن به مترو شیراز

میثم محجوبی

با احداث ۱۵ کیلومتر باقی‌مانده بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی، این بزرگراه به آزادراه شیراز-اصفهان متصل و به یکی از شریان‌های اصلی و مهم شیراز تبدیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

شهردار شیراز امروز، ۲۴ خرداد در آیین افتتاحیه بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و تقاطع غیرهمسطح شهید امیرعبداللهیان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این دو خدمتگزار شریف ملت ایران، اظهار کرد: بزرگراهی که امروز افتتاح شد با اتصال به محور گویم و قلات به یکی از شریان‌های اصلی شیراز تبدیل می‌شود.

محمدحسن اسدی افزود: حدود ۱۵ کیلومتر دیگر نیاز است تا این بزرگراه به آزادراه شیراز-  اصفهان متصل شود، اما فاز اول آن به طول ۴ هزار و ۴۰۰ متر و عرض ۵۵ متر به بهره‌برداری رسیده است.

بزرگراه شهید رئیسی به آزادراه شیراز-اصفهان متصل می‌شود / اختصاص ۲ ران واگن به مترو شیراز

وی با بیان اینکه این پروژه در سال ۱۳۹۶ کلنگ‌زنی شد اما طی چندسال هیچ اتفاق و پیشرفتی در آن مشاهده نشده بود، گفت: در ۲ سال گذشته اتفاقات بسیار زیادی در این منطقه رخ داد تا با همکاری شورا، شهرداری و پیمانکار، همه چیزهایی که لازمه یک بزرگراه شهری استاندارد است در خود جای بدهد.

شهردار شیراز به بیان عملکرد سه ساله شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز پرداخت و گفت: حدود ۹۵۰ پروژه در این مدت در دست شهرداری شیراز بوده است که از این مقدار، حدود ۵۰۰ پروژه به ارزش ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است و حدود ۴۵۰ پروژه به ارزش ۷۳ هزار میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی شده است.

اسدی در پایان با بیان اینکه ۳۵ پروژه تحت عنوان جهش عمرانی در دست شورا و شهرداری شیراز است، از دستور ویژه وزیر کشور برای اختصاص ۲ ران واگن به حمل و نقل ریلی شهر شیراز خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما