شناسهٔ خبر: 67166443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

مسابقه نقاشی در موزه تاریخ طبیعی اردبیل برپا شد

به مناسبت روز جهانی و هفته محیط محیط زیست اعضای هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل، ضمن بازدید از موزه تاریخ طبیعی، در مسابقه نقاشی با موضوع «سهم من در تداوم حیات» شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان در خصوص این خبر گفت: این رویداد هنری و آموزشی با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری استان اردبیل با حضور ۲۶ نفر از اعضای هنری، مربیان و کارشناسان روز یکشنبه بیستم خردادماه سال ۱۴۰۳ با شعار « سهم من در تداوم حیات» در محل موزه تاریخ طبیعی برگزار شد.

معاون فرهنگی کانون بیان داشت: اعضای کارگاه‌های هنری در خلق تصاویر خود از ضرورت حفظ میراث طبیعی سخن گفتند و بر اجرای شعار «سهم من در تداوم حیات» تاکید کردند.

مسابقه نقاشی در موزه تاریخ طبیعی اردبیل برپا شد

وی افزود: در این برنامه اعضا و مدعوین ضمن بازدید از موزه تاریخ طبیعی، در کارگاهی که توسط کارشناسان سازمان محیط زیست استان برپا شد، شرکت کرده و با مراحل و روش‌های مختلف تاکسیدرمی حیوانات آشنا شدند.

علومی همچنین از بررسی و داوری آثار این رویداد در روز پنجشنبه ۲۴ خردماه خبرداد و گفت: بزودی از برگزیدگان این مسابقه طی مراسمی تقدیر به عمل آمده و هدایایی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست استان اردبیل اهدا خواهد شد.

نظر شما