شناسهٔ خبر: 67165650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

هلاکت ۲ عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در سیستان و بلوچستان

زاهدان_ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت دو عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در روند اجرای یازدهمین مرحله طرح رعد در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دوستعلی جلیلیان پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از دستاوردهای یازدهمین مرحله طرح رعد که در محل ستاد انتظامی استان برگزار شد، درجمع خبرنگاران، افزود: در یازدهمین مرحله طرح رعد دوعضو گروهک تروریستی جیش الظلم به هلاکت رسیده و ۴۹ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۷۰۷ معتاد متجاهر جمع آوری و بیش از پنج و نیم تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی ادامه داد: در هفته جاری، پرسنل مجموعه فرماندهی سیستان و بلوچستان در نقاط مختلف استان، یازدهمین مرحله طرح رعد را به مرحله اجرا گذاشتند که طی آن عملیات‌های هماهنگ و منسجم به اجرا در آمد و براساس آن، سه هزار و ۷۸ نفر متهم در بخش‌های مختلف را شناسایی و دستگیر کردند.

جلیلیان اظهار کرد: در این مدت هشت باند سازمان یافته متلاشی شده و دو نفر از عوامل اصلی گروهک جیش الظلم را به هلاکت رساندند.

وی تصریح کرد: در این مدت، ۸۲ قبضه انواع سلاح‌های غیر مجاز جنگی سنگین و نیمه سنگین کشف و ضبط شده و تعداد ۱۴ نفر از قاچاقچیان موادمخدر نیز دستگیر شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: دو هزار و ۴۷ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در این طرح دستگیر شدند و همچنین سه باب از اقامتگاه‌های غیرمجاز و محل نگهداری این افراد پلمب شده است.

جلیلیان گفت: در این مدت ۱۶ نفر سارقان و اشرار مسلح دستگیر شدند و ۶۷ دستگاه خودروی شوتی و حامل اقلام ممنوعه که برای مردم شهر زاهدان مزاحمت ایجاد می‌کردند نیز توقیف شدند، ارزش اقلام مشکوفه در این طرح ۶۵۰ میلیارد ریال بوده است.

نظر شما