شناسهٔ خبر: 67161654 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هلاکت ۲ عضو اصلی گروهک جیش‌الظلم

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از عوامل اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم توسط پرسنل انتظامی استان به هلاکت رسیده‌اند‌.

صاحب‌خبر -

سردار دوستعلی جلیلیان صبح امروز در حاشیه نمایشگاه کشفیات یازدهمین مرحله از طرح رعد انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: عملیات‌های منسجمی از ابتدای هفته تاکنون در راستای اجرای مرحله یازدهم طرح رعد انتظامی سیستان و بلوچستان اجرا کرده اند که در این راستا سه هزار و ۷۸ نفر انواع متهم در سطح استان دستگیر شدند، هشت باند سازمان یافته متلاشی شده و دو نفر از عوامل اصلی گروهک تروریستی جیش‌الظلم در استان به هلاکت رسیده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در یازدهمین مرحله طرح رعد ضمن هلاکت ۲ عضو گروهک تروریستی جیش الظلم، ۴۹ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۷۰۷ معتاد متجاهر جمع آوری و یبیش از پنج و نیم تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

سردار دوستعلی جلیلیان   اظهار کرد: همکاران در مجموعه فرماندهی سیستان و بلوچستان و مجاهدان فی سبیل الله در اقصی نقاط استان در هفته جاری یازدهمین مرحله طرح رعد فرماندهی استان را با عملیات‌های منسجم و هماهنگ به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از طرح رعد سه هزار و ۷۸ نفر انواع متهمان دستگیر شدند تصریح کرد: در همین مدت هشت باند سازمان ساخته متلاشی و ۲ نفر از عوامل اصلی گروهک جیش الظلم به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۸۲ قبضه انواع سلاح های غیر مجاز جنگی سلاح سنگین و نیمه سنگین در این طرح کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به عملیات‌های متعددی که در حوزه برخورد با سوداگران مرگ در این طرح انجام شده است تصریح کرد: تعداد ۱۴ نفر از قاچاقچیان موادمخدر دستگیر و بیش از پنج و نیم تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ۴۹ نفر از خرده فروشان در نقاط مختلف در طرح های امنیت محله محور شناسایی و دستگیر و همچنین ۷۰۷ نفر از معتادان متجهاهر در این مدت جمع آوری و تحویل مراکز شدند.

وی افزود: ۲ هزار و ۴۷ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز نیز در این مدت دستگیر شدند همچنین سه باب از اقامتگاه‌های غیرمجاز و محل نگهداری این افراد پلمب شد.

سردار جلیلیان گفت: در این مدت ۱۶ نفر سارقان و اشرار مسلح دستگیر شدند و ۶۷ دستگاه خودروی شوتی و حامل اقلام ممنوعه که برای مردم شهر زاهدان مزاحمت ایجاد می‌کردند توقیف شدند در واقع ارزش اقلام مشکوفه در این طرح ۶۵۰ میلیارد ریال بوده است.

نظر شما