شناسهٔ خبر: 67164431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل آبفا شیراز:

برنامه آبفا پوشش کامل آبرسانی به روستاهای شیراز است

شیراز -مدیرعامل آبفا شیراز با بیان اینکه سال قبل آبرسانی به بیدزرد شیراز با تانکر انجام می‌شد گفت: با راه اندازی این مخزن مشکل تا حد زیادی حل شد و پیگیر پوشش کامل آب به روستاهای شیراز هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن بهروزی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر کشور در افتتاحیه پروژه مخزن آب بیدزرد گفت: تا چند سال قبل شهر شیراز با داشتن ۴ شهر و ۱۵۳ روستا در پوشش آبرسانی دچار مشکل بود و به همین خاطر با توجه به افزایش سالانه ۳۵ هزار مشترک جدید به مشترکان آب شیراز، تصمیم به افزایش آب معادل ۱۰۰ هزار نفر به شهر شیراز با حمایت دولت و به همت وزارت نیرو گرفتیم.

مدیرعامل آبفا شیراز افزود: راه‌اندازی ۲۸۸ کیلومتر شبکه انتقال آب در روستاها با مدیریت جهادی و منابع داخلی از جمله اقداماتی بود که در همین راستا صورت گرفت اما همچنان برخی نقاط شهرستان شیراز از جمله قلات با ۶ هزار مشترک از پوشش اداره آبفا خارج است که با تأمین اعتبار شاهد پوشش سراسری آب به شهرستان شیراز خواهیم بود.

وی در خصوص پروژه مخزن آب بیدزرد نیز گفت: سال گذشته آبرسانی به این روستا با تانکر آب انجام می‌شد که با راه اندازی این مخزن مشکل تا حدی زیادی رفع خواهد شد.

نظر شما