شناسهٔ خبر: 67999726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد:

محور مقاومت غده سرطانی را از روی زمین خواهد کند

زهره گودرزی

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد گفت: محور مقاومت، غده سرطانی را از روی زمین خواهد کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز (۱۲ مرداد ماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، با تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به ملت ایران و جبهه مقاومت، اظهار کرد: اسرائیل نشان داد نه‌تنها به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست، بلکه با ارزش‌های انسانی نیز آشنایی ندارد.

وی با بیان اینکه حامیان اسرائیل غاصب بدانند در این جنایت‌ها شریک هستند، افزود: دشمن منحوس و اسرائیل غاصب باید بداند هر زمان که سرداری از محور مقاومت را به شهادت رسانده‌اند، محور مقاومت نه‌تنها تضعیف نشده، بلکه سردار دیگری جای او را گرفته است. بنابراین شکست قطعی برای اسرائیل محقق خواهد شد.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد اضافه کرد: هزاران انسان بی‌گناه، کودکان معصوم و زنان توسط این جنایتکاران به شهادت رسیده‌اند و کنگره آمریکا با وقاحت از جنایتکاران جنگی استقبال می‌کند.

شمسی‌فر بیان کرد: این لکه ننگ بر دامان حامیان اسرائیل وجود دارد، اما محور مقاومت این غده سرطانی را از روی زمین خواهد کند، وعده الهی محقق و انتقام این شهدا از این دشمنان پلید و کودک‌کش گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز بمباران هیروشیما و کشته شدن ۱۶۰ هزار انسان توسط آمریکا که مدعی حقوق بشر است، افزود: غرب و استکبار از حقوق بشر می‌گویند، اما در غزه این همه کودک و زن بی‌دفاع به شهادت می‌رسند و این حقوق بشر آمریکایی و غربی است.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به‌روز خبرنگار، بیان کرد: خبرنگاران متدین ایران اسلامی مقابل دروغ‌پردازی‌های دشمن، با انتشار حقایق و برملا کردن نقشه آن‌ها به کشور و مردم خدمت می‌کنند.

شمسی‌فر با اشاره به ۱۲ مرداد اولین انتخابات مجلس خبرگان، گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران، انتخابات برای تشکیل مجلس خبرگان برگزار شد و نمایندگانی در این مجلس با رای مردم انتخاب شدند.

نمازگزاران ولایی و همیشه در صحنه لرستان، پس از ادای فریضه نماز جمعه در اعلام انزجار از اقدامات ضد بشری رژیم غاصب اسرائیل، ترور شهید اسماعیل هنیه و تداوم جنایات و کشتار مردم مظلوم غزه، راهپیمایی و بار دیگر حمایت خود را از فلسطینیان و محکومیت جنایات این رژیم اعلام کردند.

نمازگزاران با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، حرکات غیرانسانی و تروریستی و کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع در غزه را محکوم کردند.

انتهای پیام

نظر شما