شناسهٔ خبر: 67164424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هلاکت دو عضو اصلی گروهک جیش‌ الظلم

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از عوامل اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم توسط پرسنل انتظامی استان به هلاکت رسیده‌اند.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_11213303"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4258731/11213303?width=600&height=350"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات‌های منسجمی از ابتدای هفته تاکنون در راستای اجرای مرحله یازدهم طرح رعد انتظامی سیستان و بلوچستان اجرا شد که در این راستا سه هزار و ۷۸ نفر انواع متهم در سطح استان دستگیر شدند، هشت باند سازمان یافته متلاشی و دو نفر از عوامل اصلی گروهک تروریستی جیش‌الظلم در استان به هلاکت رسیده‌اند.

سردار جلیلیان گفت: در این طرح ۸۲ قضه سلاح جنگی که تعدادی نیمه سنگین بوده در راستای اجرای این مرحله از طرح رعد در استان کشف شده است. وی افزود: در هفته گذشته در عملیات‌های مختلف، ۱۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند و بیش از پنج و نیم تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد. همچنین ۴۹ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در راستای طرح‌های محله محور در شهر‌های مختلف استان شناسایی و دستگیر شدند و ۷۰۷ نفر از معتادان متجاهر جمع‌آوری و تحویل مراکز مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در این مدت تعداد دو هزار و ۴۷ تبعه غیرمجاز دستگیر شدند و سه باب اقامتگاه غیرمجاز محل نگهداری و پاتوق اتباع غیرمجاز پلمپ شد. در اجرای این مرحله از طرح رعد تعداد ۱۶ نفر از سارقان و اشرار مسلح شناسایی و دستگیر شدند و ۶۷ دستگاه خودروی شوتی توقیف شد.

نظر شما