شناسهٔ خبر: 67164233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های استان قرار دارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های استان قرار دارد و همچنان با جدیت دنبال می شود. استاندار خراسان جنوبی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های استان قرار دارد و همچنان با جدیت دنبال می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ جواد قناعت با بیان این مطلب در جلسه دیدار فرماندار، ائمه جمعه، اعضای شورای اسلامی و معتمدین شهرستان بشرویه، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در تکمیل پروژه های نیمه تمام جدی است و این موضوع در اولویت برنامه های استان هم قرار دارد. 

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مکلفند درخصوص تأمین اعتبار و تکمیل این پروژه ها با اولویت طرح های با پیشرفت فیزیکی بالاتر برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

به گفته وی؛ اهتمام در این زمینه در راستای تعیین تکلیف پروژه ها، جلوگیری از هدررفت سرمایه، تحقق سیاست های توسعه ای دولت و امید آفرینی در جامعه الزامی است.

استاندار در ادامه از سیاست دولت سیزدهم در زمینه احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال گفت.

قناعت افزود: از ابتدای دولت سیزدهم، موضوع احیای واحدهای راکد به طور ویژه در استان دنبال شد و تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته است.

به گفته وی؛ موضوع بررسی مشکلات و مسایل واحدهای تولیدی ابتدا در قالب بازدیدهای میدانی احصا می شود.

وی با اشاره به مصوبات خوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، متذکر شد: مصوبات ستاد تسهیل که بعد از برگزاری هر جلسه در دستور کار مدیران قرار می گیرد، لازم الاجراست .

شایان ذکر است: در این جلسه درخصوص وضعیت پروژه های بهداشت و درمان، استخر شنا، سالن آمفی تئاتر، سوله بحران و ... در شهرستان بشرویه بحث و تبادل نظر شد.

تسریع در رفع موانع از مسیر تأمین اعتبار و اجرای این پروژه ها و شتاب بخشیدن به روند کار از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما