شناسهٔ خبر: 67384987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: مراغه با ۱۸۶ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات آماده است 

مراغه- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه با بیان اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ساعت هشت هشتم تیرماه آغاز می‌شود، بیان کرد: این شهرستان با ۱۸۶ شعبه اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا «مرتضی مینویی» روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: تمام شعبه‌های اخذ رای شامل ۱۳۳ شعبه ثابت و ۵۳ شعبه سیار شهرستان مورد بازدید شورای نظارت و هیئت اجرایی شهرستان قرار گرفته است.

فرماندار: مراغه با ۱۸۶ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات آماده است  فرماندار مراغه: صیانت از آرای مردم تعهد ما است

وی با بیان اینکه ۱۰۱ شعبه در شهر مراغه، ۴۵ شعبه در بخش مرکزی و ۴۰ شعبه در بخش سراجو آماده‌سازی شده است، بیان کرد: بیشترین تعداد شعبه‌ها با ۸۰ شعبه در مدارس استقرار دارد.

وی این را هم بیان کرد که شاخص‌های سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت جزو چهار اولویت انتخابات بر اساس منویات مقام معظم رهبری است.

فرماندار مراغه افزود: مردم می‌توانند با شناسانامه یا کارت ملی در انتخابات شرکت کنند و مهلت تبلیغات انتخاباتی نیز ساعت هشت صبح روز هفتم تیرماه خاتمه می‌یابد.

«مینویی» ادامه داد: نمایندگان فرمانداری، شورای نگهبان، فراجا و نامزدها در همه شعبه‌ها حضور خواهند داشت و با توجه به چندلایه بودن نظارت بر انتخابات، به هیچ وجه امکان تقلب وجود ندارد.

به گفته وی در این انتخابات کسب اکثریت مطلق آرا یعنی ۵۰ درصد آرا به اضافه یک، شرط پیروزی است و در غیر اینصورت انتخابات به دور دوم کشیده شده و دور دوم هم ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه افزود: متولدان هشتم تیر ۱۳۸۵ شمسی به قبل می‌توانند در انتخابات هشتم تیرماه شرکت کنند.

به گزارش ایرنا هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همان هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

گفتنی است ۱۳ نفر در هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عضویت دارند که پنج نفر از مقامات و هشت نفر از معتمدان محلی هستند.

نظر شما