شناسهٔ خبر: 67163543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار ایلام:

پارکینگ خصوصی پایانه مرزی مهران در اسرع وقت آسفالت شود

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پارکینگ خصوصی پایانه مرزی مهران در اسرع وقت آسفالت شود، گفت: هزینه پارک خودرو در پارکینگ خصوصی میدان اربعین براساس نرخ مصوب است.

صاحب‌خبر -

                                                      پارکینگ خصوصی پایانه مرزی مهران در اسرع وقت آسفالت شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ بهرام‌ نیا در جریان بازدید از پارکینگ بخش خصوصی واقع در محدوده پایانه مرزی (جنب میدان اربعین) به همراه معاون وزیر کشور با تاکید آسفالت این پارکینگ خصوصی در اسرع وقت، اظهار داشت: دو چشمه سرویس بهداشتی و حمام  نیز در این پارکینگ ساخته شده است.

وی در ادامه افزود: برای رفاه حال زائران با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با مساحت ۱۵ هکتار در مراحل نهایی آماده‌سازی است.استاندار ایلام عنوان کرد: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم که عملیات این پارکینگ در مراحل نهایی است. هزینه روزانه پارک خودرو در پارکینگ خصوصی میدان اربعین براساس نرخ مصوب است. 

                                                                                                 پارکینگ خصوصی پایانه مرزی مهران در اسرع وقت آسفالت شود

میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد اربعین و بهرام‌نیا استاندار ایلام همچنین از مسیر  پدافندی (اضطراری) پایانه مرزی مهران بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم قرار گرفتند.

این جاده به طول ۷ هزار و ۷۰۰ متر و با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در حال ساخت (مرحله ساب‌بیس و روسازی) است.

به گفته چشمه‌خاور مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، این جاده تا قبل از ایام برگزاری کنگره اربعین‌حسینی به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما